9 februari

ligger i sängen nu och ska försöka sova!
men har sån jävla paaain så det är inte ens kul.. vill äta men går inte, vill sova men trycker för mkt, OSV
det är fan inte kul de här.....

ialafall så drog jag till tandläkaren imorse, sen skolan och hade prov.
efter det så drog jag ner på stan med sandra och fick hem en box med strumpbyxor.
testade även en sjukt snygg klänning/linne som jag tänkt ha ihelgen! :)


drog hem och somnade ett tag och sen följde jag med pontus och sandra och kollade lägenhet. 
nu har jag legat i sängen och sett i taket lyser stjärnorna och nu ser jag någon random film på trean.. 


godnattt;*

Kommentarer
Postat av: shall

Ursäkta för det sena svaret....



Jag har stöveln kvar i både storlek 36 och 37 än så länge. Så det är bara att säga till vilken storlek du vill ha om du fortfarande är intresserad.



Stöveln är ännu snyggare i verkligheten, var lite svårt att få en bra bild.



Mvh

2010-02-09 @ 22:42:08
URL: http://shall.blgg.se
Postat av: Emma

sv: ja jag håller med dig! sen en sak som jag märkte var att "edward" inte var ett dugg snygg i 2an :O alltså han såg bra ut i ettan, men vette fan vad som hände i 2an... han var då inte snygg.. ;(

2010-02-10 @ 07:29:30
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0