4 februari

y för dålig uppdateeeeee!
igår drog jag o sandra till skolan med bilen.
vid ett gjorde jag trafikantprov och drog sedan ner på stan med jonas och sandra.
senare tog jag och sandra bilen till strömpilen där vi kollade på lite olika grejjer.
fick med mej en foundation, halsduk och hårspray hem :)
-
drog till sandra lite senare och chillade jeeevel!
vid 10 gick jag hem och gick sen till paolo och var där till 12 ungefär, då gick jag hem och sov.
-
idag tog jag en liten sovmorgon så drog jag och sandra till media markt där jag lämnade in min kamera.
vi drog till skolan och jag slutade vid 4, fick skjuts hem av tezzas mamma.
stressade i mig lite att äta, bytte om och sen for jag ner på stan och hade dans.
nu ligger jag i sängen och tänkte ta en dusch ! :)
-
-
glöm inte bort frågestunden ppl! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0