Dag 4. Mina syskon

Jag har två äldre halvsyskon, en bror vid namn Mikael och en syster som heter Maria.

Jag har aldrig bott tsm med min bror. Han har bott hos sin papi!
Jag har bott tsm med Maria en hel del så man kan säga vi har lite bättre kontakt än vad jag och Micke har. 

Eftersom mina syskon är så pass gamla så är jag de så kallade "sladdbarnet".
Hade gärna haft lite yngre syskon så jag inte behövt känna mig ensam, men thats life. 

Ialafall, lite snabb info om dem. 

Mikael Svensson, född 1976.
Förlovad och Pappa. Vikarierat som idrottslärare och jobbat på SF i många år.
Nu har han sagt upp sig och jobbar med vitvaror.
En riktigt trevlig kille det här.
Ska alltid skämta och göra sig rolig.

Mikael och hans dotter Moa^


Maria Ljungberg, född 1981.
En syster man kan prata med, som alltid finns där!
Hon är skild från något år tillbaka .
Hon jobbar på skopunkten .
Hon älskar djur och har en hund och 2 katter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej maddiish!



Skulle verkligen uppskatta en till frågestund (LOVE)



2010-12-02 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0