4 december

Dag 6 måste jag skriva lite senare eftersom de handlar om "min dag".
och just nu har jag absolut inga planer för dagen, men kan ändras :)

Ialafall så känns de som jag glömt bloggen lite , skriver bara efter det där schemat..
Det är mycket som hänt under bara en vecka asså..
"Utkastad" från skolan, bråkat rejält med M, fått reda på att jag har en lägenhet !

Jag är väl egentligen inte riktigt "utkastad" men de finns inte så mkt mer att göra än att skriva in mig på IV..
de har gett mig så mkt chanser och jag skiter bara i de så ja, nu är det IV som gäller.
Inge student för min del i sommar........

Sen var jag på möte igår på soc och fick reda på att de fått tag på en lägenhet åt mig, och den är på mariehem oxå.
ska fara och kolla på den på tisdag och jag HOPPAS verkligen jag inte blir besviken..
hade varit så skönt att flytta in så snabbt som möjligt..

Men ja, jag ska gå och äta ngt nu .
uppdaterar senare då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0