16 december

helloo!
nu har jag äntligen börjat känna mig hemma därborta, har fått in en hel del och trivs riktigt bra!
Det här kommer bli bra :)

Var i täfteå igår och hämtade lite småsaker, men det var nog det värsta jag gjort.
Först var nerförsbacken helt översnöad, sen var det kallare inne i stugan än vad det var ute.. haha
så vi tog lite småsaker snabbt och sen åkte vi hem, så måste väl vänta till sommaren för att kolla alla flyttlådor!

Nu sitter jag hemma hos mami och papi och kollar datorn lite, tänkte snart gå hem och fixa till mig och sen åka ner till stan , om jag inte flyger bort på vägen :) haha


Kommentarer
Postat av: Johannes

Rosor är röda violer är blå, men en vackrare ängel än du år ej att hitta...

2010-12-28 @ 19:59:18
Postat av: Johannes

Jag vill gifta mig med dig och skaffa familj med dig..

2010-12-28 @ 23:55:06
Postat av: Joahnnes

Vad säger du om en date?

2011-01-17 @ 18:26:41
Postat av: maria

skriv´madde!!!

2011-01-18 @ 00:25:18
URL: http://mjahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0