6 april

ojojoj så längesen jag uppdaterade!
även fast jag har en dator framför mig känner jag mig inte taggad att blogga..
men ska försöka slänga in några inlägg ibland !



för 2 veckor sen drog jag och sandra till ikea.. bussen gick kvart över 6 på morgonen, inte taggat!
vi gick runt där, kollade även runt på andra affärer. satte oss på caffét och pratade osv.
när vi väl var hemma så sprang jag nästan hem för att hinna göra mig klar till kvällen då vi drog ut på krogen!




ihelgen blev det "fjortisfest" på haga..
var nykter dessutom, men det var en massa trevliga människor där.
tycker synd om partyfixaren som blev av med typ halva huset.....

igår drog jag och hälsade på pappa som fortfarande ligger på sjukhus..
JAG SAKNAR DIG PAPPA! snälla kom hem nu!
han såg ut att må mycke bättre nu ialafall men han kommer få stanna där ett tag till.
senare på dagen blev det som det blev, men det är lugnt nuuu och hoppas det fortsätter såhär!

idag for jag och paolo ner på stan och träffade Linnea, sjukt härligt att träffa henne efter så lång tid!
satt på banken i typ 1 timme, gick sen till frasses och käkade. kollade runt på lite olika affärer osv. när paolo drog hem satte jag och linnea oss på waynes och pratade, sjukt mysigt!


nu ska jag gå och värma på paj och sen gå till baby och mysaaaaa.
PÖSS






Kommentarer
Postat av: bella

kejj

2010-04-06 @ 20:07:35
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: roos

sv: åh, kanske man ska satsa på malta med andra ord?

skoj med ikea.. :) vad har hänt med dig pappa? :/

2010-04-06 @ 22:14:44
URL: http://withme.blogg.se/
Postat av: linnéa

saknade ängel!!! i miss the old times.

2010-04-07 @ 22:11:02
URL: http://linneaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0