dance with the devil

är helt slut i kroppen!
en heldag shopping med sandra och pappa.

tror klockan var halv 2 när sandra kom hit, då gick vi ut en snabbis och sen kom pappa och vi åkte först till återvinningen, men där hittade ingen något.
vi for vidare till myrorna, även där hittade ingen något!
efter det for vi till jysk, där köpte vi ett täcke, kuddar, påslakan, dushdrapperi, och även en garderob till mitt rum.

efter det så for vi till mio där vi tänkte köpa säng, men den var slutsåld så då sket det sig.

sandra fick hämtning av pontus och hans mamma
och sen drog jag och pappa på någon affär som hette boom på mariehem,
 där hittade jag en jätte fin lampa som vi köpte!
efter det drog jag och mötte lars en stund, sen gick jag hem.


när jag kom hem kollade jag blocket på lite olika saker och hittade exakt en såndär
 sängram jag ville ha, så jag mejlade honom och den fanns kvar!
vi bestämde oss för att köpa den så vi for och hämtade en släpvagn,
när vi var på väg kom vi på att vi hade inte kollat adressen, elr ah, jag hade inte kollat...
 så smart som jag är! haha
så vi ringde till han som sålde sängen men upptaget hela tiden.
när vi var framme i holmsund, (där det stod att sängen fanns) 
så ringde jag eniro och frågade vilken adress hemnummret var på. då var det i röbäck(?)
vi frågade även om mobilnummer, men det var avslaget,
så där var vi, fast i holmsund, med två olika nummer men inget av dom funkade!


tillslut tänkte jag att jag skulle kolla mejlen och se om han hade skickat sin adress,
 så jag loggade in på mobilen och JAA! han hade skrivit sin kära adress.
först hittade vi inte, men sen kom vi dit och nu har jag äntligen en dubbelsäng! hah


nu ligger jag i min gamla säng eftersom vi inte monterat den andra,
tänkte lägga mig och se några avsnitt av OC och sen försöka sova!


gammal bild på mig och tove.
jag saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja1 hihi ;D härligt med dubbelsäng :)

2009-10-28 @ 11:19:19
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: just nu så händer det inte så mkt, tar mest det lugnt, sjd? :)

2009-10-28 @ 18:19:22
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Allt bra med dig idag då? :D

2009-10-29 @ 10:06:49
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0