27 oktober

ligger i sängen och dunkar musik. äntligen har tapetseraren farit på lunch
 så jag får vara ensam i lägenheten.
är så grymt drygt att vakna på morgonen av att han bankar på väggarna
 och imorse var det även några andra killar i lägenheten som skriker och pratar i telefonen o shit.
men han borde bli klar idag så då får jag sova ut resten av veckan!

jag borde väl egentligen kliva upp och göra mig klar eftersom pappa kommer hem om ungefär 20 min och sen ska vi och kolla på möbler till mig kära rum!
blir att köpa en säng, tevebänk, hylla osvosv :)


skriver sen.

jag saknar min baby!

 

och juste, GRATTIS DENNIIIS!

jag ska ge dig en fisk på döra och en röd telefon i födelsedagspresent!
haha fan va jag älskar tiderna i täfte!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: haha aaa verkligen :P

2009-10-27 @ 15:01:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0