18 oktober

gårdagen blev mysig! :)
började med att jag tog mig upp från sängen ganska sent.
men, bättre sent än aldrig? haha

jag gjorde mig klar och sen gick jag över till sandra.
vi gick till ica och köpte lite och sen gick vi tillbaka och började laga maten.
till förrätt blev det rostade bröd och skagenröra.
till varmrätt blev det kött, bea.sås, stekt potatis och lökringar.

när vi ätit gjorde vi oss iordning och sen gick vi vidare.
gratis fylla, i love it!
senare på kvällen blev det massa strul , hade tänkt o fara på massa andra fester
 men blev så att vi gick typ ett kvarter bort på fest istället.

där var det grymt tråkigt.

alla rökte inne så det var ruskigt instängt, alla satt ner och typ deppade...

 

sandra drog hem och jag hade oxå tänkt att göra de, men kunde inte lämna Linn
så jag stannade kvar till hennes skjuts kom.

Ali följde mig hem och när jag kom hem gick jag o tvättade bort sminket
och sen la jag mig i sängen och somnade på en gång.




tack för kvällen<3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Min fredag var väl helt okej, tittade på idol och så :)



Har du haft en bra helg annars då? :)

2009-10-18 @ 11:19:24
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

me to! låter som ni haft roligt iaf:)

2009-10-18 @ 12:00:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0