11 oktober

äntligen har vi fått internet hemma!

så nu ska jag uppdatera oftare :)

 

helgen har varit bra! i fredags så for jag på praktiken och efteråt träffade jag sandra på stan .
efter ett tag kom pontus, de fixade lite saker och sen tog vi bussen hemmåt.
jag for hem, duschade och gjorde mig klar.
vid 7 gick jag förbi sandra en snabbis och sen fortsatte jag gå mot mariehem centrum där jag skulle käka.
mötte upp emily, vickan och elle och vi gick på marias och käkade.
efter ett tag kom även siri :)


när jag käkat klart gick jag och siri till sandra igen och de andra drog hem och fixade lite oså.
det var faktikst riktigt trevligt hemma hos sandra!
jag var nykter så var väl inte roligaste festen jag varit på, men det funkade:)
vid halv 2 tror jag klockan var dog festen så jag och danne började gå mot mig.
vi satt i trapphuset ett tag till andré kom och hämtade oss! vi skjutsade hem danne och sedan drog vi till MC eftersom mange skulle käka.
sen skjutsade vi hem honom och jag och andré åkte tillbaka till mariehem.
jag gick hem och somnade nästan på en gång.





igår, lördags, så sov jag bort nästan hela dagen.
när jag vaknade låg jag mest i sängen och kollade på OC och senare på kvällen gick jag över till sandra och pontus ! vi tog det bara lugnt och kollade på Män som hatar kvinnor och vid halv 1 gick jag och lucas hem.
idag har jag verkligen ingen ork att göra något, så ska nog bara ligga hemma!
laddade hem "dumpa honom" som jag kollade på för ett tag sen!
sen såg jag ett avsnitt av OC och nu ska jag göra mackor och titta på Step up:)


finns inga ord som förklarar hur mycket jag saknar er SES 117.
take me back! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: hälrigt att höra! :D



jo den har vart bra! :D

2009-10-11 @ 18:45:32
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :D Jo, det är bara bra med mig också :D



Åh, jag älskar ditt hår!!

2009-10-11 @ 20:15:01
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hur kan du hata ditt hår? Det är jätte fint och speciellt :D Annorlunda :)

2009-10-11 @ 21:35:49
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ögonbrynen?

2009-10-11 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0