loove

jag älskar verkligen denna dag!
först och främst fick jag VG på ett svenska prov.
galet asså, jag blev så jävla glad!
hehe, ialafall så när jag kom hem så hade mamma fått sms om att min mobil var färdig.
min mobil gick sönder så lämnade in min mobil för ungefär 2 veckor sen.
när vi kom dit så hade jag fått en sprillans ny mobil.
en likadan som min gamla fast en ny. min gamla hade massa sprickor, repor o allt . hah
så nu har jag fått tillbaka min älskade mobil ! :)

ialafall så ska vi snart käka och sen ska jag på dansen ! ska bli jätte kul! :)

dagens outfit.



linne: gina tricot
(fått av julia)
kjol: gina tricot.
svarta strumpbyxor HM.

PUSS

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Det har gjort det för mig också hela dagen :O Vet inte vad det är för det var inte så innan :S

2009-05-14 @ 17:43:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är väll helt okej, du vet hur de går i livet upp&ner ibland.

ska nog göra det imon, testa iallafall hihi ;$

sjukt söt är du pusss :*

2009-05-14 @ 20:11:24
Postat av: fanny

ah det va jag :) oj glömde skriva i min adress men det är typ kärleken hatar verkligen den, helt seriöst så sjukt jobbigt :( menmen, du är superduper söt!:D

2009-05-14 @ 21:17:53
URL: http://honefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0