freedom

helluu!
shiit va trött jag ee! haha
måste snart gå och lägga mig så jag orkar kliva upp till skolan imorgon!
fyfan..
ialafall så vaknade jag imorse vid 11 . ringde siri och vi skulle göra oss iordning för att dra till idol.
men hade glömt bort att min kusin hade släktkalas så jag drog dit ett tag och sen mötte jag siri.
Linnea bangade ur att sjunga den jäveln :(
 jag och siri hem till mig och chillade ett tag.
sen gjorde vi oss klara och drog till Obbola och grillade.
fett mysigt ! :)
efter ett tag drog typ alla så det var bara jag, siri, jenny danne och anthe kvar.
jenny skulle dra så vi drog hem till anthe och såg film.
vi såg "Göta Kanal" haha fett bra ;)
nä men sen kom pappa och hämtade mig och siri så vi drog hem!
jag hade tänkt att göra mig iordning och lägga mig i sängen och se någon film men då ringer maria och frågar om jag kan komma ut , så jag gick ut ett tag och träffade henne och sen drog jag hem igen så nu ska jag väl snart börja göra mig iordning och soooova!
kändes inte taggat med skola imorn..
+ att jag har engelska nationella imorgon.. gaaahh
menmen.. skriver seen! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0