9 maj

hallåå! :)
känner mig helt död från gårdagen.
ligger i sängen och känns som jag vill ligga här hela dagen!
kommer nog bli så och dessutom är det dålig väder ute ..

gårdagen var riktigt trevligt!
började med att jag drog ner på stan efter skolan och träffade jossi och toviiis!:)
vi gick runt ett tag och sen drog jag hem.
Åt, gjorde mig klar och tog sedan bussen ner till stan.
tog bussen till syrran där hon skulle ha inlyttningsfest!
det kom massa folk och sen skulle jag och siri dra till mariehem.
jag har aldrig gått så mycket som jag gjorde igår med högklackat, så fyfan va jag har ont.
ialafall så gick vi från ersboda till mariehem och KALLT vare.
tillslut hittade vi och vi gick in på festen!
var riktigt trevligt med massa trevliga folk.
sen skulle alla tydligen dra till haga så vi gick, gick och vi gick!
fyfan va kallt det var.
men tur som jag har, har jag världens snällaste vän som lånade ut sin kofta.
jag fick låna emils kofta men det var fortfarande svin kallt.
hade gått barfota om det inte varit så att det REGNADE!
det började spöregna när vi gick, sminket rann och ah, orkade inte ens bry mig..

vi kom fram till haga och vi drog in på festen!
inte så mycket ös där så jag och mathilda börja gå till stan.
där väntade vi på bussen som skulle gå 02.20.
galet skönt att komma hem och lägga sig under täcket!!
gick och la mig vid 3 och vaknade vid 11 imorse. så jag är helt död..


på väg till mariehem med bästa siriii!



vääärldens gulligaste kisseee! :)

ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, men får ta och hitta någon som vill ta det lugnt! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0