5 maj

hallååå!
oj vilken jobbig daag.
hade kök hela dagen och har stressat som en galning..
vi fick göra landgångar och smörgåstårtor.

efter skolan mötte jag mamma på stan och vi gick och köpte en foundation till mig.
jag köpte "superstay silky foundation"

hoppas den är braa, har aldrig köpt den förut!
någon som har den? :)

drog sedan hem och sov ett tag och nu ligger jag i sängen och ska snart göra lite svenska..

imorgon har jag sovmorgon till 11 och efter skolan ska jag troligen träffa Tove! (=
så sjukt längesen nuu.

ialafall så taggar jag sönder kulturnatta.
dansuppvisningen är dessutom samma helg så jag är galet pepp!


bjuder på en bild från kulturnatta förra året!
CYKELSTÄLLET(L) hahah

pussssss

Kommentarer
Postat av: lindis

sv:

tack så mycket.

2009-05-06 @ 00:50:28
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0