4 maj

halluu!
har just tagit ett vaarmt bad i nästan en timme! :)
tog med mig "Underbar och älskad av alla" och läste medans.
ska vara utläst på onsdag och jag har knappt börjat..
menmen, får fixa det där på något sätt!

ialafall så hade vi världens skönaste dag idag!
började dagen med att jag missade bussen så pappa fick skjutsa mig till skolan!
haha, som vanligt...
kom till skolan och hade engelska. skulle egentligen ha nationella men både hellan och tezza var sjuk så vi ska ha det någon annandag!
sen hade vi kök och där fick vi hålla på med lax.. gravade laxen, gjorde laxburgare osv :) sen hade vi elevhandledar träff i ungefär 20 minuter och sen fick vi sluta!
jag drog direkt hem , la mig i sängen och kollade på "kidulthood" men somnade efter typ halva..
det var väääldigt skönt.
följde med pappa på ica och handlade och sen gick jag och träffade Olivia ett tag.
när jag kom hem var jag så frusen så jag tappade upp ett varmt bad. hur skönt som helst!
nu ligger jag och kollar på "ballar av stål" och ska väl sova på ett tag.

och juste, jag har inte fått något sommarjobb..
känns VÄÄLDIGT taggat med 0 kronor i sommar!
jag får panik bara jag tänker på det.


pussss

^gaaaaah så jag saknar er allihopen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0