3 maj

sry för dålig uppdatering!
har inte varit bloggsugen!

ialafall så i fredags var jag hemma under dagen, mådde gaaanska så dåligt.
på kvällen hängde jag med Mamma och Catrin på Maxim och käkade.
fett gott kan jag lova!
sen drog jag hem och tog de bara lugnt!

igår, lördags, drog jag ner på stan vid halv 3 och mötte siri.
vi gick runt och kollade och sen drog jag hem.
på kvällen var det tänk att Jonas och Siri skulle ta samma buss till umedalen, men jonas sitter inte på bussen.
vi ringer han och säger att han ska ta nästa buss men där är han inte heller.
fyfan..
ialafall så drar jag siri och jocke på en "förfest", fast det sög så vi drog rätt snabbt!
vi hittade ingen fest så vi drog ner på stan ett tag och sen drog vi hem till mig och såg film!
kvällen blev inte som planerat men that´s it!

Idol är i Umeå idag så ska kika förbi och kolla hur det går för mina vänner!:)

nä, nu ska jag kliva upp från sängen!
pusss

bby, i miss u!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0