25 maj

ligger i sängen och har just vaknat.
hade bara 1 lektion idag, elr ah, 2 nästan..
så jag orkade inte dra till skolan på morgonen!
ska snart kliva upp och städa i rummet mit och sen duscha, sminka mig och dra ner på stan! :)
har varit hemma nu FÖR länge.. låg bara hemma igår, i min säng.
fick besök av 2 killar som var här i lördags och hade glömt sin mobil!
gick ner med en toffs på huvudet, osminkad, bakis och ah.. helt skabb
sen var det en kille som skulle hämta sin jacka, men som tur var var mina föräldrar hemma då som kunde ge den..

nu ska jag ta mig upp och städa lite, sen drar jag ner på stan! :)
ska fylla på mobilen och kolla på massa kläder, nu när jag har mooneey! (=

PUSS



Kommentarer
Postat av: fanny

okej men de lät som en trevlig kväll ändå ju :D

haha fattar att du är trött gumman ;o<3

2009-05-25 @ 13:50:32
URL: http://honefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0