22 maj

IMOOORN ÄR DET KULTURNATTA OCH JAG TAGGAR SÖÖNDEER ;D
hehe, det ska bli näääjjss :)

drog ut till stugan igår med papi! stannade på strömpilen och käkade på donken och sen handlade vi lite småtjaffs på maxi. sen körde vi ut till stugan! :)
sötnosen linn kom och hälsade på , hon tog moppen från roberstfors till täfte, 5 jävla mil.
haha, men tur att det gick snabbt iaf :)
jag fixade mig och sen drog vi ut med hennes moppe till "sammhället"
absolut inget hände och vi hade såå tråkigt. + att det var svinkallt!
vi körde runt lite och kollade och sen tvinga jag André att komma till Ica så vi träffade han och hans kompis.
sen skulle vi dra till täfteböle på ngn fest så vi hängde efter med moppen.
var lite svårt att hitta, men det gick tillslut!
vi väntade på några som skulle visa oss upp till festen, och det var verkligen ISKALLT!
jag skojjar inte. hela jag skakade ... haha

André och hans kompis drog upp till festen . Jag och Linn åkte till Ica och mötte Dennis och Tage och sen tänkte vi dra på den där "festen" , när vi var på väg dit mötte vi bilarna och alla åkte därifrån. haha
så vi bestämde oss att dra hem till Tage ett tag och värma oss och vid halv 2 åkte jag och Linn tillbaka till min stuga igen.
förstår ni att jag var rädd? hade ingen jävla hjälm och Linns moppe går inte SEGT!
men det gick bra, jag lever iaf ;) hah

när vi kom till min stuga så la vi oss i sängen och pratade, hela natten!
vi var uppe till typ... 5 ?
vi satte på en film men jag somnade efter halva! haha
vaknade när linn stängde igen datorn och sen somnade jag igen.

imorse vaknade vi vid 12 och då åkte Linn hem igen.
jag gjorde mig iordning och sen åkte jag och pappa in till stan.
där mötte jag julia och siri och vi kollade runt! :)
träffade även min sötnos linnea ;*

ikväll kanske jag åker ut till siris stuga och sover där. blir nog mysigt :)

nä men nu ska jag gå och äta ngt, är så sjukt hungrig!
PUSS

i siris stuga förra året.
du är bäst och det vet du! <3

och juste, hiihihh :]
jag fick 30 poäng på aplotten idag (A)STOLT! haha


Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: tack så mycket! :D

2009-05-22 @ 18:19:43
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: linnl

haha eller hur :D



jaa de va jättemysigt, och vi borde ses oftare! ;*

2009-05-22 @ 19:42:06
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/
Postat av: Zarah

okej :P

2009-05-22 @ 20:13:57
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: hannaa

nej jag har mest städat och tvättat och sånt :) haha är lite sliten från igår, kom hem klockan 6... :s ahah :)

vad har du gjort?

2009-05-22 @ 20:16:49
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: hannaa

hahaha vettefan,jag va ute och röjjde bara (a) kul vare iaf :)

jahaa okej, det lät ju mysigt :)

2009-05-22 @ 20:22:55
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: linnl

hehe jamendu klart vi gör! ;* och westman taggar troja B)

2009-05-22 @ 23:26:34
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0