26 mars

sådärja, nu har jag tid att skriva..

igår gjorde min pappa då sin operation.
folk som inte vet så har min pappa gjort en hjärnoperation och jag har varit jätte nervös hela veckan.
han lades in i måndags och vi, jag och mamma for och hälsade på honom i tisdags och jag bara grät o grät..
igår tog jag ledig från skolan och var hemma med mamma.
vi var så oroliga och väntade på samtal från sjukhuset hela dagen. Ingen ringde så efter 5 timmar efter operationen skulle vara klar så tog vi bussen till sjukhuset.
där låg pappa och jag hade bestämt att hålla mig ifrån att gråta.
det gick bra och han blev så glad över att vi kom. och JAG blev så glad över att han levde!!!!
ialafall så tvingade mamma med mig på bingo efteråt, YIPPI! hahaha.
men jag vann 300 kr! hah, yeyy
efter det så for vi hem och jag gick o la mig i vettig tid. hade inte fått så mycket sömn i mig eftersom jag var så nervös...

idag så hade vi lektioner fram till halv 12 och sen hade vi svenskaprov i skrivsalen.
var klar vid kvart över 1 så jag och tezza gick tillsammans till sjukhuset där jag mötte upp mamma och sen gick vi och hälsade på pappa.
nu var han uppe på benen ialafall och vi var där ungefär 1 timme. men han var så trött så vi for hem och nu ligger jag och tittar på vänner ! :)

ska ta och vila upp mig och sen fara på dansen ikväll!


har äntligen laddat hem twilight . åh gud va jag älskar den filmen. kan seriöst kolla på den om och om igen!!


kom med förslag på bra filmer tack :) <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: hannaa

jaa :) <3

jaaa men satan vad bra den filmen är!!! älskarälsarälskar den!!!

2009-03-26 @ 19:20:21
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0