14 mars

helluuu bloggen :)
har inte uppdaterat på några dagar nu! känner bara att bloggning är inte min bästa sida!
iallafall så ligger jag i sängen nu och är sjuukt sliten.

igår så försov jag mig på morgonen så jag drog till skolan vid halv 11.
vid 3 fick vi sluta och då drog jag ner på stan och träffade Verra.
Efter ett tag kom Tove så vi åkte hem till mig!
Vi gjorde oss iordning, åt, sminkade oss osv och sen kom Siri och Verra till mig! :)
vi chillade häääär och sen tog vi bussen till marieberg.

sjukt tråkigt så vi drog rätt så snabbt.

vi for till liljansberg och där var det massa trevliga folk! :)
senare på kvällen så drog vi till Ersboda och där var det också väldigt tråkigt,
så vi fick skjuts hem! hahah alla 3 somnade bak i bilen ....

nääe, idag är inte jag på topp kan jag säga!
blir nog bara att ligga hemma tills ikväll så ska jag och siri göra lite äventyr ;) HAHA

vi filmade tydligen ute på balkongen också! hhaha,


tyvärr så ser man ingenitng och det enda man hör vi som skriker.
men ah, det var ruskigt trevligt iallafall :)
tack för en trevlig kväll, måste göras om <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: E

Ibland så orkar man bara inte, ha en riktigt bra lördag

2009-03-14 @ 17:42:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0