we made you

sitter och tittar på jönssonligan, haha!
jag älskar deras filmer..;D
har varit ute med julia ett tag ikv, sen har jag inte gjort så mycket mer!
måste packa ihop mina skolsaker för imorgon ska allt vara inlämnat osv.
känns helt sjukt att det bara är två dagar kvar av skolan!
eller egentligen så går jag inte ut skolan på onsdag....
på måndag börjar 3 veckor sommarskola! känns jätte kul! HE-HE
och nu när allt är såhär också känns det ju ännå roligare..

imorgon ska jag klippa mig, håret har blivit långt som in i helvette!
sen har jag inga planer vad som händer mer..
bara att skolan kommer bli.. konstig?
överdrivet är vad det här är! att säga upp kontakten för en sån sak, väx upp!

men ialafall så taggar jag fredag som fan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, lilla eller.. öh, stora jönssonligan? :P



sv: japp, bor också i umeå! tyvärr(A)

2009-06-08 @ 22:25:21
Postat av: Jennie

tack :*

2009-06-08 @ 23:03:50
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: Yoannah

det är riktigt bra :D har haft mösspåtagning idag och stämningen är på topp :D

2009-06-09 @ 00:33:46
URL: http://yoannahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0