taggggaaaaa

fyfaaan va jag taggar sommaren asså!
sitter och kollar runt på grejjer som händer i sommar.

på torsdag börjar tivoli nere på kajjen, så på fredag blir det att checka läget!

bild från förra årets tivoli.


på onsdag är det då skolavslutning, så blir att fira sommarlooov!;D


förra årets skolavslutninggg.


sen 2 dagar efter skolavslutningen, asså på fredagen så är det täftefestivalen!
JAG STYR I MIN STUGA!! bara att kika förbi.


bilder från förra årets täftefestivaaal!


sen drar jag och siri till stockholm någon gång i sommar också! TAGGAT!!


10-12 juli är det vännäsdagarna, så sjuukt nice! blir att dra dit oxåå

vännäsdagarna.08

den blir det kanske övik för min och siris del också,
får se hur långt pengarna tar oss!

BLIR EN TOPPEN SOMMAR KAN JAG LOVA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0