godmorniiing

shiiiit va jag är sliten!
fattar inte varför jag vaknar såhär tidigt..
får väl försöka sova om ett tag, när jag fått i mig någon mat!
är svin hungrig..

tänkte berätta om min midsommar :)
jag gjorde mig iordning , packade mina stuffs och tänkte gå till sara och chilla där ett tag tills våran skjuts kom!
när jag var på väg sa han att han stod och väntade så jag och sara möttes och gick tsm till matbiten där han var.  
vi åkte då till vännäs och hämtade upp sofia, thess och cobra!
haha, vi fick sitta 4 brudar i baksätet, kan ju lova att det var tråångt och varmt!
men ah, det gick bra! det var kul förutom att vi var lite otaggade! heh

när vi var i lycksele och skulle käka blev stämningen fett konstig mellan allihopen!
våran chaffis var inte normal iaf..
vi käkade och sedan drog vi till campingen där thess familj hade hyrt stuga!
var där ett tag och sen drog vi till ngn "fest" .
när vi kom var det 2 killar men kom fler och fler!
det var fakitkst riktigt trevligt, men ah, kände typ ingen! hah

när klockan var vid halv 11 så skulle alla dra, så vi trängde in oss i bilen och for till kampingen där vi lämnade av therese!
sen for vi hemmåt! var rätt spänd stämning i bilen då också, men det gick braa!
vi i baksätet hade ialfall kul. hah

när vi var i umeå så hoppade jag och sara av på stan och dom andra for vidare till teg.
vi gick först in på max, sen gick vi till vasaplan och satt där. var skjukligt kallt så vi gick till hotell avenyn och satt där!
haha satt där i nästan 2 timmar då jag pratade med victor så fick han komma o hämta oss!
skjutsade då hem isabell och hennes kompis och sen skjutsade han hem mig.
så jäkla skönt det var att få komma hem och sova!



^jag och thereeeesee


^ puss på sariii


^hotell avenyn

tyvärr blev det inga fler bilder..

hur var eran midsommar?:)

nä men nu ska jag gå och käka! PZ


Kommentarer
Postat av: maria

haha är kvart över ett tidigt?

2009-06-20 @ 13:52:28
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary
Postat av: maria

aha, jamen 11 är sådär lagom tidigt iaf :P typ när jag vaknade idag.



nej jag tar inte åt mej heller, anonymt folk är fega och säkert skitfula själva

2009-06-20 @ 14:38:41
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0