9 juni

helluu! :)
kom nyss hem från frisören!
blev rätt så nöjd med håret, men luggen.. min älskade lugg.. den ser hemsk ut ;s
haha, ska försöka fixa det här men den är för kort också så det kan jag inte göra något åt precis!
får väl låta den växa ut och sen får jag fortsätta klippa den själv, då vet jag ialafall hur den ska vara!!
så alla ni som träffar mig i veckan, min lugg BRUKAR inte se ut såhär!
haha, nä men ialfall så drog jag till skolan imorse vid 9.
vi skulle städa skåpen och sen plocka upp skräp ute på gården!
vi var klara vid 10 så jag, julia och tezza gick ner på stan ett tag:)
fixade en sak och sen drog vi hem!


så där blev deet!



haha, ojojoj! väx upp, ärligt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0