26 juni

helluu! :)
shiiit, har varit bra väder hela veckan!
i vissa tillfällen känns det som man är utomlands ;o helt sjukt!
men skönt har det varit,  tråkigt bara att vi sitter vid skolbänken när vännerna ligger på en strand och steker!
men bara en vecka kvar nu! YESS

igår skrev jag inget inlägg, hade bara inte tid o lust!
jag drog till skolan igår och efter lunch gjorde vi prov och sen fick vi sluta.
då drog jag ner på stan med veronica och vi träffade nättan, hennes syrra, victor och peter!
vi fixade lite saker och sen gick jag och veronica in på stan och kollade runt!
efter ett tag kom julia och siri och vi gick runt och kollade på kläder:)
sen åkte jag och verraa hem, när jag kom hem så la jag mig i sängen för jag hade så jäääkla huvudvärk!
efter det så städade jag rummet och gjorde läxa!

imorse missade jag bussen jag skulle ta, så kom lite sent.. som vanligt.. heh
vi har legat och stekt idag på rasterna, så sjuukt härligt:)
vid halv 3 fick vi sluta så jag och veronica gick till bussen och nu ligger jag hemma och funderar på vad jag ska göra..
ibland hatar jag bara värmen.. vill bara ligga inne istället för ute!
men nu har jag helg och vill hitta på något så försöker få maria att hänga med till älven och softaa:)

bilder kommer från dagen, ska be tezza skicka sen:)


såhär kan det se ut på en fika rast på skolan:) HEHE

Kommentarer
Postat av: maria

sparade du bilderna från min kamera?

2009-06-26 @ 15:58:50
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary
Postat av: Anonym

Jaha, hm, nu är det inte många dagar kvar på matten!

2009-06-30 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0