24 juni

helluu :)
gud se skönt det har varit idag!
man klagar på vädret när det är kallt och att man vill ha sol, men när solen är där så klagar man och vill ha skugga. hah

ialafall så tog jag en liten sovmorgon imorse så var på skolan vid 11.
så sjukt skönt att sova,  därför ska jag skriva klart det här inlägget o sen sova!:)
efter skolan drog jag ner på stan med veronica och kollade på massa kläder.
vid 5 kom toviiss och vi träffades ett tag och sen gick dom och solade så jag åkte hem!
hemma har jag städat mitt rum och börjat rensa rummet på onödiga grejjer som jag inte ska ta med mig när vi flyttar.
hittade massa gamla dagböcker, massa gamla brev o shit.. skit kul! hah:)
hittade t.o.m tatueringar, så jag gjorde en liten vattentatuering på magen!


^ny bild på naglarna:)



sådär ja, nu har jag inte så mycket att berätta om mer.
jag är fett taggad på heeelg,
ska bli skönt att slippa matten i några dagar och sen har jag bara en jävla vecka kvar!
shiit, fett skönt:)

nä, nu ska jag sova!
GODNATTIIII;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0