23 juni

helluu :)
YESS, nu äntligen har jag gjort naglar!
har tyvärr ingen kamera så kan inte lägga ut, men har bild sen förra gången jag gjorde :)
men nu ser det mycket häftigare ut, har massa stämplar på naglarna osv . skit snyggt :)
men tid tog det.. satt där i 4 timmar, sjukt drygt!
men både jag och tezza gjorde, så det tog sin tid.

(somsagt är bilden från förra gången jag gjorde)

drog till skolan imorse! gaah less på den här skiten nu!
behövde möta veronica efersom hon inte visste vars skolan låg.
efter ett tag hittade hon och vi gick in å jobbade..
efter lunch skulle vi köra nå jävla tipsrunda shit med matte..
men våran smarta lärare hade skrivit fel så vi fick gå in igen. och det var jääävligt tur för just när vi gick in började det regna! hah så vi gick in o fikade istället..
när vi slutat så gick jag tezza och veronica ner på stan, fixade lite saker och sen tog jag och tezza bussen till frida.
och sen satt vi där och gjorde naglar och när vi var klar gick jag ut och träffade julia :)
riktigt längesen vi träffades så det var mysigt!

och nu sitter jag här och ska snart gå o tvätta bort sminket o sova!
ska bli riktigt skönt, är väääldigt trött!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0