21 juni

HAHAAHA, jag orkar inte....... väx upp!



halloo:)
sitter och tittar på "Mommas boys" nu:)

igår orkade jag inte göra något speciellt. Maria och Siri kom förbi och vi såg film osåå, gick o la mig rätt tidigt och vaknade 12 idag så jag är väldigt utvilad!:)
ska nog bara vara hemma idag också och "tagga" skola imorgon..

är fett taggad på heeelg, wheels på lördag ska bli ruskigt kul!:)


hitta en gammal bild som jag bjuu på! hah



och juste!!
jag hatar frida och emma!!!!!!!!!!!!
dom far till malta idag och jag är så jäävla avis!
hoppas ni får tråkigt :( :( :(
haha, nä men hoppas ni får det kul :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: ammizz

sv: Haha ja det var sjukt gott tyckte då alla utom jag haha ;)

2009-06-21 @ 16:37:54
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0