17 juni

helluu! :)
kom nyss hem från stan, sitter och tittar på sex and the city på teve nu!
love it!


drog till skolan imorse, vid kvart över ett gick jag och tezza ner på stan och fixade lite saker och sen gick vi runt och kollade present till hennes pojkvän. hittade inget så gick och käkade på mias, där satt vi ett tag och sen skulle jag möta siri och tezza sin mami!
min mobil la av så gick och försökte fixa det. träffade sedan victor och sen fick vi skjuts hem:)

är sjukt taggad på fredag, även fast inget är bestämt än , men något kul kommer jag hitta på!:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

jag med, tänk vad nice att bo i sthlm.. eller åtminstonde någonstans i södra sverige^^



okej, jag lägger till dig nu då=)

2009-06-17 @ 17:42:15
URL: http://barbieq.webblogg.se/
Postat av: M4L1N

chill :)

2009-06-17 @ 18:09:06
Postat av: M4L1N

chill :)

2009-06-17 @ 18:09:09
Postat av: Gina

Ja jag hoppas det blir det (:

OKay hoppas du kommer på någe i sista minuten då! :P

2009-06-17 @ 18:15:03
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: linnea

åh gud vad kul! minst sagt, när göteborgarna pratar så roligt! men liksom, där är det så mycket varmare etc, också så man kan vara ute och träffa folk mer, här sitter man ju fan inne mer än halva året, om man inte trotsar kylan och går ut ändå.. och ligger hemma förkyld någon vecka senare :P

2009-06-17 @ 18:42:42
URL: http://barbieq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0