14 juni

helluu! :)
gud se skönt det var att sova!
slocknade igår vid 12 och klev upp imorse vid 12.
så jag har sovit en hel del inatt!:)
nu ligger jag och ser teve och funderar om jag orkar hitta på något idag!
känns faktikst jobbigt att hoppa in i duschen, sminka mig, klä på mig osvosv
så jag tror faktikst det blir en hemmadag idag igen!
kan ändå inte vara ute sent så känns bara jobbigt..

imorgon börjar ju då ferieskolan!
jag har ingen lust att gå, men annars får jag inga pengar i sommar och jag behöver verkligen!
3 veckor matte, ush!

nä, nu ska jag hämta en bulle! haha

^ fyfan va jag saknar malta!
snaart 1 år sen allihopa <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha, jag är bara jätteglad att slippa den klassen :P jo eller hur, men det känns som att alla som har fördommar om östra är väl bara rasister..

okej, vilken sport hållde du på med? om man säger så^^

ah, har du varit på språkresa? :D

2009-06-14 @ 13:57:30
URL: http://barbieq.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0