13 juni

ojojoj vilken najjs fredag!
tack allihopen som gjorde min kväll väärd :)
dagen började med att jag gjorde mig iordning och sen skjutsade pappa ut mig och siri till stugan!
vi grillade hamburgare, åt, städade bort och sen börja vi tagga kvällen.
Frida, Nicke och 2 killar till kom förbii!
efter ett tag kom Olivia, Julia och Issa.
sen öste det bara på med folk.
Tezza,Tobbe,Tage,Dennis,Olle,och någon av deras kompis,Felix,Gustav och hans typ 10 vänner, Thess,Cobra,Sofia,Danne,Patrik ,Colle,Nättan,Emma!
tror det var alla, har lite svårt att minnas men tack för gårdagen hörrni!
även fast det blev lite skit så hade jag sjukt kul!

vi var i min stuga till nästan halv 1 och sen gick vi till festivalen!
där var det ju ös nååånting!
vi drog in till partytältet där vi dansade jävel, haha!
helvette va folk det var där! skit trevligt :)
vi var där inne ett tag och sen skulle thess o alla åka hem så jag och siri tänkte gå till min stuga o sova.
när vi kom upp till "scenen" var det ett band som spela, hahah typ pirater!
men iaf, dom typ dansade folkdans så jag och siri började dansa!
men jag mådde inte primaballerina så vi börja gå hemmåt!
när vi var halvägs kom vi på , ingen aning om vems idé det var, men att vi skulle bada!
så när vi kom till min stuga så städade vi bort en hel del så vi inte skulle ha så mycket att städa idag!
och det var väldigt smart av oss för idag har iaf jag, varit sjukt seg...
kunde knappt sova inatt så jag klev upp typ 7imorse och kollade barnkanalen!
vid 12 väckte jag siri för jag var less på att sitta själv.. hah
sen bytte vi om och badade! om jag hade varit nykter hade jag ALDRIG gjort det!
jag är en badkruka egentligen(A)
sen gick vi in och pratade ett tag och sen gjorde vi oss klara för att sova!

idag har dagen bestått mesta delen av att städa!
var inte ett dugg skojj , men fick till det snyggt iaf!
sen lagade jag och siri mat, diskade bort och spelade kubb!
sen kom mamma och pappa och hämta oss :)
har inte tänkt att göra något idag! ushhh!

jag hatar mygg över allt annat!!!
jag har fått typ 20 stycken myggbett, jag skämtar inte!
fyfan va det gör ontttttttt.

lägger in lite bilder från igår ;*

^siri, issa, olli och julia




^ minns inte namnen, men gurres kompisar iaf! hah



^ siri och jaaaaag!


^ party på toooooan! hahah



^ siriiii på dansgolveeeeet.




^ klockan 3 och vi råka väcka grannarna(A)


^ sista bilden är på när jag och siri spelar kubb.

nä, nu ska vi käka!

PUSS







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jättefin blogg ! =) Have a good day!

2009-06-13 @ 18:30:09
URL: http://biddja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0