7 juli

helluu! ;*

ligger nyvaken i sängen och knarkar halstabletter.
helt sjukt va jag har ont i halsen.. hostar 24/7 gör jag också!!

ialafall så har det regnat typ hela natten och gör det fortfarande!
vafan hände med sommaren???
så jävka typiskt.. när jag går skola så är det underbart väder.
självklart när jag slutar skolan och får sommarlov så ska det bli dåligt! SKIT KUL.

har ingen aning om vad som händer idag. har ingen stor lust att dra ner på stan nu när vädret är skit..
menmen, får se vad som händer :)



nu förstår jag ingenting..



nä, nu ska jag gå ner och äta ngt.


PUSS

Kommentarer
Postat av: M Y Y O L S S O N

men gud va snyggt hår! :D

är dt löshår eller äkta ?

2009-07-11 @ 15:54:23
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0