4 juli

helluu!:)
har inte orkat blogga idag eftersom jag inte gjort något speciellt..
har inte så stor lust att skriva nu heller eftersom jag inte kommer kunna skriva ngt, men ah.. jag skriver ändå! HEHE
idag har jag baaaaara legat hemma och tagit det lugnt.
tittat på mysteriet på Greveholm , lagat mat och pratat med siri! hah
det är min dag så här långt.

tog nyss en dush och började nyss sminka mig, ska snart göra mig klar och sen kommer verr hit.
ingen aning om vad vi ska göra. kanske träffa chrille osååå:)
blir nog trevligt! lägger säkert in bilder senare(=

nä, nu ska jag forstätta göra mig klar!


PUSS

Kommentarer
Postat av: hannaa

okej vad skönt :)

näe jag har typ inte gjort nånting, bara städat och så :)

2009-07-04 @ 19:31:32
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: okej, just nu ska jag bara dö här framför datan ett tag till, haha :p

2009-07-04 @ 20:19:18
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Emma

mysteriet på grevehooolm<3

haha:)

2009-07-04 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0