12 juli

helluu :)
gud va jag är sliten, trött, bakis, hungrig, ALLT!
gah, vill bara lägga mig i ett varmt bad med skön musik! gud se skönt det skulle va.

ialafall så blev gårdagen verkligen inte som jag tänkt mig!
jag och siri planerade att ta 15.20 bussen till vännäs!
men jag var inte klar då  , så du skulle vi ta bussen som gick 16.00 istället.
men min buss ner till stan gick inte så då missade vi den också.
jag började gå ner på stan och jag var inte på bra humör.
klackeskor, tung väska, varmt ute och allt kändes bara drygt.
när jag var halvvägs till stan så satte jag mig i en busskur och väntade på mästa buss, den kom ganska snabbt så tog den ner på stan och sen gick jag och siri och käkade pizza!
vi hade tänkt och ta hlv 6 bussen till vännäs, men victor skulle köra bil dit så vi åkte med han!
hahahahah, ÄLSKAR och åka bil med honom.
kan lova att det var party i bilen!

sen drog vi till gullbyn, plockade upp thess och sen drog vi till vännäs.
först gick vi in till sammhället, men ingen var där så vi drog till cobra ett tag.
vid 8 drog vi till peter och sattt där.
och där satt vi typ hela kvällen, gick in till stan, peter, stan, peter osvosv!
sjukt drygt..

men träffade en massa söta folk iaf :)

HAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA, ahw! jag och sofia stog längst fram och dansade vid scenen och senare dansade jag och siri vals ! hahah shiiiiiiiiit........

ialafall så åkte jag, veronica, peter och egon hem vid typ 1 tror jag klockan var, när jag kom hem var siri överspeedad och skulle ta bussen hem till mig! jag var sjukt sliten med fetaste huvudvärken , men chrille och siri kom!
hah, vid typ 3 kom jocke och milko förbi! men jag var så sjuuukt sliten så det enda jag ville var att sova.
men ah, dom drog efter ett tag så då somnade jag på typ en gång.
nu ligger chrille och sover och jag sitter nere i vardagsrummet och ser teve. hah

orkar inte skriva nå mer, det var nog en kort sammanfattning av gårdagen!
lägger in lite bilder :)












nä, nu ska jag dra!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: haha okej, det lät inte så nice :P

Själv är det helt okej med mig :)

2009-07-12 @ 16:18:41
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: sofieblom, alla älskar min blogg :]

åå tack så jätte mkt, din med :)

kvällen verka lite halvdryg, men grymt rolig :D

2009-07-12 @ 17:08:22
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: M Y Y O L S S O N

sv. hehe okej, sjukt fint måste jag säga! :))

2009-07-12 @ 18:13:53
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: crippe

hehe verkar ju kuligt ;) bra att ni bjöd på er själva iaf ;P mohaha :] Du vågar ju slänga en kommentar då och då på bloggen min med dissarn :(

2009-07-12 @ 19:17:59
URL: http://chuckbazzz.blogg.se/
Postat av: M Y Y O L S S O N

sv. så lite såå!

Whuuut, hur kan du ens hata dt? :O asfint <3

2009-07-12 @ 19:39:54
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: maria

sluta vara så jävla söööt :( ;*

shit vad långt hår du fått;o

2009-07-13 @ 12:06:34
URL: http://s0ckerbit3n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0