7 januari

visste det.. det blir alltid såhär..

blev ingen twilight ikväll :(
men ska gå imorgon istället ! :)
siris mami fyllde år idag och hon behövde vara med på middagen osv.
men är sjukt taggad på att se den imoooorgon!

aaah, skola imorgon! pallar fan inte ;o
sov till klockan 2 idag och sedan låg jag hemma till typ 6..
gick till julia och sen kom issa och olli!
skönt o bara chilla dagen innan skolan!
kommer aldrig kunna kliva upp klockan 7 imorgon, kommer vara såååå död!
sen får jag ju träffa min älskade klass(L) hahah

idag vart det bestämt, malin kommer till mig på fredag :)
ska bli så kul gumman <3

får ta o hitta på ngt skojj den tiden vi haaar :)


Kommentarer
Postat av: Azra

Haft en bra dag? =)

2009-01-07 @ 23:03:34
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0