until we bleed

som vanligt..
bråk med mammmaaaaaaa!
jag är så less! kanske jag som börjar , men du vet att det är du som gör allt!
JAG ORKAR INTE!
jag tänker seriöst på att flytta!
jag skulle ALDRIG klara det, just därför jag bor hemma.
men seriöst, nu räcker det..

ska hänga med julia och hämta en kissekaattt :D
hahah, julia är så busig hon..

sen måste jag hem och städa!
och nu får jag inte ge upp, jag måste verkligen städa!
det ser förjävligt ut med andra ord..

imorgon åker jag till lycksele :)
bussen går 12.10 från busstationen! så helgen spenderas där (=
ska bli så mysigt.
slipper Umeå iallafall!

nuu ska jag sätta igång att städa innan vi far dit!
pusss



Kommentarer
Postat av: hannaaaa

hehe :P

nej typ ingenting, tar det bara lugnt ska nog käka snart. dudå? :)

2009-02-05 @ 18:10:11
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: helena

sv; hahaha eller... du puttade mig !

2009-02-05 @ 20:48:23
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0