sickkk

nu sitter jag här, med feber och tittar på beck med mamma!
har världens jobbigaste hosta och ont i huvudet..
vet inte om jag ska till skolan imorn,men  jag har så mycket jag måste göra den här veckan innan lovet!

och jaa, gud va skönt med lov om bara 5 dagar!!!
men siri ska lämna mig och sticka utomlands!!! hur shysst är de?!?!??!
hon lämnar mig här i äckliga umeå..
fast jag åker till skellefteå några dagar! ska bli så kul <3 har inte träffat olivia på 1 år...

jag och oliviaaa förra året<3

Malin kommer till umeå också :)
sen blir det väl party och sååå!

vad ska ni göra på lovet ? :)

Kommentarer
Postat av: mary

jag har aaaaallltiiiiid looov! :P

2009-02-22 @ 21:15:32
Postat av: Therése

Sent svar: Så lite så honey! :D

Pusspuss

2009-02-23 @ 01:01:32
URL: http://catbabyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

yess men familjen. inte det roligaste men, aja det blir skönt att åka bort iallafall :) haha



du kan va! ;*

2009-02-23 @ 17:37:56
Postat av: Micaela

Finns inte mycket att göra i Skeå men ;) haha!

2009-02-24 @ 18:44:57
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0