keep on moving

hallååå :)
blev inte filmkväll som planerat!
jag gick hem till victor och vi satt vid datorn och kollade runt på lite saker! :)
sen gick vi ut och försökte få tag på julia och issa, men ah.. kul att dom släppte in oss också..
så jag och victor gick tillbaka hem till han och sen snackade jag med maria och hon var på någon musikkonserrt på grubbeskolan!
så jag och victor gick dit och hann se i ungefär 30 minuter :)

jag och maria gick sedan hem till mig och kollade på andra avenyn och snackade !
har saknat dig vännen ;*

hade heeelt glömt bort att jag hade sovmorgon, kom på det för kanske 20 minuter sen ;o
haha, fett skönt med sovmorgon! :)

love yaahh

Kommentarer
Postat av: Théssie

Sent svar: Så lite så gumman<3

2009-02-03 @ 22:45:34
URL: http://catbabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0