12 februari

om en och en halvtimme får alla gratta mig, då är jag 17 åååår ;)
hiih.

Idag kom Johanna, åh va kul det var :)
hennes tåg var 1 timme sen så vi kom hem till mig och hon hann fixa sig i ungefär 4 minuter och sen var vi tvungna att springa till bussen!
vi drog till skolan och vid halv 4 slutade vi.... fett drygt menmen..
vi gick ner på stan och kollade stan och sen for vi till willys och handlade mat till imorgon :)
sen for vi hem till mig och käkade middag och sen satt vi mest och snackade !
Olivia och Julia kom förbi ett tag och snart ska vi nog sova så vi orkar morgondagen :)

ska bli så sjukt roligt imorgon!


GRATTIS SNART TILL MIIIG!!


pusss.


Kommentarer
Postat av: LINA

då gratulerar jag i förskott! :-)

2009-02-12 @ 22:39:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0