11 februari

helluu :)
känner mig lite oaktiv på bloggen..
har inte haft något att skriva om!

men nu är jag tillbaka :)

igår gjorde jag nästan ingenitng..
vi började 12 och slutade 2 och sen drog jag ner på stan och köpte en foundation från Make up store.
Sen for jag hem och stääääädade! hah , är inte klar än ;oo
gick ut och träffade josse och sen gick vi till victor ett tag!
jag och josse gick och åt pizza och sen gick vi hem till mig ett tag!
sen forstatte jag att städa :)

idag började vi 11 och slutade halv 4..
gick ner på stan och fixade lite stuffs till helgen och sen drog jag och siri hem till mig :)
hon åkte nyss hem och nu hade jag tänkt o ta ett varmt bad och sen städa resten!
blir en tidig kväll ikväll eftersom jag ska vara på tågstationen imorgon bitti klockan halv 7 :( hah
då kommer JOHANNIISS(L)
då blir det skola och sen ska vi ner på stan och kolla runt lite!
ska nog köpa nå kläder till helgen osv :)




vad ska alla göra ihelgen? :)
jag har HUUUR mkt planer som helst!
ska bli såååå jävla kul!

fredag blir jag 17 så då blir det tjejmiddag och lite olika påhitt som vi ska haaa :)
sen ska vi fara på något party, om det nu finns nå i tråkiga umeå ;)

lördag ska jag och johanna först och främst baka och sen på kvällen ska vi troligen på någon fest :)
är ju alla <3 dag så får hoppas det är nå roligt som händer :)

söndag blir det släktkalas här så då kommer hela släääkten !
hah, skjut mig..

ska bli en jätte mysig helg <3

nä, nu ska jag ta och tappa upp ett varmt bad,
skriver seen, puss<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh va kul! :) jag mår väl lite sådär, är sjuk, men annars är det bara bra :) just nu ser jag på Vänner med pojkvännen, hehe.

2009-02-11 @ 19:15:33
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg frilla å hårfärg du har.

2009-02-11 @ 22:30:08
Postat av: Shandie

Tack så mkt :) Måste säga också att ditt hår är skitsnyggt, särskilt luggen! :D

2009-02-12 @ 20:31:17
URL: http://miamiglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0