take it or leave it

tror jag börjar bli sjuk..... GAAH
riktigt jobbigt! känner mig hängig och är trött hela tiden.
har inte varit taggad på något och velat ligga hemma i 2 dagar nu!
igår låg jag bara hemma och degade.
tänkte dra ut med sara så jag hoppade in i duschen, men när jag duschat hade jag verkligen ingen ork att dra ner på stan! så senare på kvällen bestämde jag mig för att baka. men hade världens beslutsångest och tillslut bestämde jag mig för att göra en tigerkaka som blev misslyckad och inge god :( haha
och sen hände något som inte skulle hända.... min mobil dog!!!!!
jag fick verkligen inte igång den så lånade pappas under natten och nu har jag min systers!
så ni som smsar och jag inte vet vem de är så är det bara för jag har knappt nå nummer kvar!

inatt sov jag inge bra.. vaknade hela tiden och hade svårt att somna om!
vid 8 imorse så ville katten ut så jag gick ner och släppte ut honom och sen tog det ett tag innan jag kunde somna om igen, men jag lyckades!
sen vaknade jag vid 12 men låg kvar i sängen till typ halv 2 då jag klev upp och åt:)
sen la jag mig i soffan och degade.. hade ingen ork att göra något egentligen , men klev upp och gjorde mig klar och när pappa kom hem så åkte vi och lämnade in mobilen och sen körde vi förbi syster så jag kunde låna hennes gamla mobil!

när vi kom hem åkte mamma och pappa nästan direkt och jag gick ner och åt och sen tog jag en promenad till umedalen där jag skulle träffa veronica.
men behövde prata med sara innan så jag gick till henne där vi pratade ett tag och sen gick jag och mötte verra.
träffade även jonas, örnis, victor, manda och malin!
dom drog vidare och jag o verra gick o köpte godis och sen åkte vi hem till henne och såg film.
vi såg "role models", helt okey men lite skum film.. hah

när vi sett den så satt vi och pratade ett tag och sen skjutsade verra mig en bit med cykeln :)
sen gick jag hem och nu ligger jag här och ska snart sova!
ska upp i tid imorgon så jag hinner gå på nolia med siri ;d
sen på kvällen får vi se vad som händer, om jag har ork till något!hehe



 
vet inte vad jag ska göra så du fattar!
du verkar inte förstå!



 

OCH DU! sköt ditt egna liv äckel!

puss

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

sv: ja :)

2009-08-08 @ 08:44:25
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: Therése Marie

heheh bra ! :D



Hoppas du får en bra dag ! =)

2009-08-08 @ 10:59:18
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

aa de bra, sjdå =)

2009-08-08 @ 21:57:09
URL: http://johannaprasad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0