frågestunden avslutad!

såja, nu har jag sammanställt svaren som kommer nuuuuuuu :)


L I N A S T T E
     

okej jag har några frågot
1. vad är din favoritferg?
2. hur många unika besökare har du varge dag?
3. hur gammal är du?
4. hur fick du så många besökare har du några tips?


svar:

 1.min favorit färg är rosa!

2. det är helt olika, beror på hur uppdaterad jag är, men de brukar ligga på 100-110 :)

3. jag är 17! 18 i februari (a)

4. jag använder mig av mertrafik.se , sen skriver jag ut bloggen på apberget och bdb.



Anonym

oskuld?


svar: det har inte du något med att göra ;)



http://johannaprasad.blogg.se/

härligt :D
varför började du blogga? :)


svar: min kära kompis tjatade på mig. från början tyckte jag inte alls om att läsa eller skriva blogg. men nu läser jag bloggar varje dag och försöker uppdatera bloggen så ofta som möjligt.



Sar

Va vill du uppnå med bloggen? :)


svar: jadu, klart jag skulle vilja tjäna pengar på min blogg. men skulle innebära så mycket jobb på de och jag är inte så insatt i min blogg.

men jag tycker det är kul när jag får många kommentarer och har inte funderat på att lägga ner bloggen iaf :)



Anonym

vad är det pinsamaste du gjort?


svar: haha, jadu! jag har nog gjort mycket pinsamt i mitt liv.

något som jag tyckte var pinsamt  och kom på nu,
var när vi var nere på båten på kajen, jag var jätte packad och skulle på toa med lisa.
 klumpig som jag är råkade stöta i bordet bredvid mig där en tjej som nyss köpt ny dricka satt !
hon var inte världens bitch som tur var, men pinsamt var det ialafall...



Caroline, LINA FRANK

Tack babe :D
Favoritbloggar?


svar: jadu, favorit och favorit, jag har ett par bloggar jag läser nästan varje dag.

tex kissie, dessie, apsats, sen när jag kollar "mertrafik.se" blir det ju att jag stannar upp och läser intressanta bloggar.



jennifer

din lugg är galet snygg, hur länge har du haft den?`
och hur bestämde du dig för att klippa lugg?


svar: tack jennifer.

jag har haft min lugg snart i ett år och jag är riktigt nöjd.

visst, jag hatar den ibland pga att den inte blir som jag vill. men jag är glad att jag klippte :)

jadu, det var min kompis siri som sa att jag skulle passa med lugg, så jag funderade och funderade.

efter ett tag bestämde jag mig för att klippa och det är jag glad för!



hemlig beundrare <3

Ditt favorit dansband?
Vem skulle du ta med till en öde ö?
Vem är din bästa bästis i heeela världen?
SCALERO frågar: Hur ofta pruttar du på en dag?


svar: HAHAH åh va jag hatar dig bitch <3

du vet att jag hatar dansband  ..... nog den värsta musiken jag lyssnat på!

jag skulle nog ta med mig dig på en öde ö(A) haha

och det är samma som förra, såklart är du min bästaste :D

HAHHAHAH, orkar inte.....................




Anonym

hur känner du inför när folk kallar dig för -- och så?
inte för att jag tycker det men, hur känns det att bli jämnförd så?

bra blogg btw!:)


svar: vad tror du själv? väldigt onödig fråga tycker jag. tror du jag tycker om att bli kränkt? tror du jag tycker om när folk skriker det efter mig?

nejnej, jag tycker inte alls om det och hoppas att idioterna insér att det sårar..

och vad menar du med "jämnförd"? haha ojojoj.






linnéa

1. varför måste du vara snyggast?
2. ge mig ditt hår?
3. din favorit färg?

PUSSSSSSSS (L)




svar: 1. eh, du menar väl varför måste "jag" vara snyggast?

2. och JA, jag byter gärna med dig bby!!!!!

3. min favoritfärg är absolut rosa :D


PUSSS PÅ DIG MEEEED(L)



Nath

1. har du någon gång funderat på bleka håret till blont?=)
2. vad lyssnar du helst på för musik vardagligen?=)
btw, har också frågestund på min blogg just nu! checka gärna! pusss;*



svar: 1. nej , det har jag faktikst inte! tror inte jag skulle passa med de ;s

2, jag lyssnar på helt olika musik varje dag. men för det mesta lyssnar jag på hiphop, men kan hända att jag lyssnar på rock och gammal typ 80tals musik. hah


har gjort det vännen ;*



Anonym

vad använder du för smink ? :)


svar: jag använder foundation, puder, rouge, mascara, kajal och ibland ögonskugga.
sen målar jag även mina ögonbryn! :)



Postat av: Lovisa

vad är det bästa med livet?


svar: det bästa med livet är väl att jag bor under tak och får mat på tallriken!

sen att jag har världens bästa kompis(L) hihi



Postat av: PillaVill

Usch! Jag har inte sett hans hår så noga innan, men fy fasiken vad äckligt!
Vad tycker du annars om Svennebanan?



svar: jag älskar svennebanan(L) haha

nämen den låten är fakitkst riktigt skön, även fast den är ruskigt utjatad!



julia  ([email protected])

Vad är det pinsammaste du har visat någongång för någon?


svar: den där frågan förstod jag faktikst inte !

vadå visat? HEHE




sådärja, nu har ni svar på frågorna ;*

 

Kommentarer
Postat av: daniela

hehe aa :)

2009-08-20 @ 21:04:38
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: daniela

jo! men min lärare har ringt upp en del men de finns redan dom som har sin praktik där samma vecka, o de krockar för dem kan ju inte ha hur många praktikanter där somhelst, men jag får se blir kanske lindex hon skulle ringa dit eller only!:)

2009-08-20 @ 21:17:58
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: daaniela

yes det gör jag :)o du bor var?

2009-08-20 @ 21:28:51
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: daniela

aha okej! (:

haha nej det tycker jag inte! :D

2009-08-20 @ 21:34:56
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: daniela

yee :) haha

2009-08-20 @ 21:39:29
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: Bea

"Anonym

oskuld?



svar: det har inte du något med att göra ;) "



Hhaa, ja de va ju trots allt en frågestund :P folk e sånna

2009-08-21 @ 19:06:31
URL: http://beewa.blogg.se/
Postat av: Nath

snyggt jobbat ;D

frågorna på min blogg är också besvarade nu, frågar även vad som tycks om några kläder som jag tittat på. checka gärna in :)

2009-08-25 @ 22:04:40
URL: http://lillnaath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0