24 augusti

sry för denna bloggpaus!
har inte känt vilja att skriva faktikst.. har bara känts drygt.
men nu ska jag försöka vara tillbaka :) vill inte tappa mina gulliga läsare!

jag ska berätta om min helg.
inte som jag tänkt mig, nej, hela helgen blev helt annorlunda än planerat!

var tänkt att jag skulle ta det lugnt i fredags och supa i lördags för att jonas fyllde 18 då.
men blev tvärtom, vi söp på fredag och på lördag var alla så bakis så vi tog de bara lugnt hemma hos natta.

min fredag såg ialafall ut att jag drog till skolan och hade 1 ½ timmes lektion. kändes inte värt men när jag kom hem så la ja mig i sängen och såg film sen slocknade jag. jag sov till typ 4.
då hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar och sen tog jag bussen och mötte Jonas och Örnis på stan.
vi tog bussen och Natta hoppade på!
när vi kom till mariehem gick jag och mötte emmy sen satt vi hos Ali och drack ett tag sen fick vi skjuts till minervaskolan.
där mötte vi upp Sara och sen kom Jens och mötte oss!
vi skulle till en fest men tydligen var snuten på väg så vi drog och satte oss en bit bort.

efter ett tag visste emmy fest på liljansberg så vi tog bussen dit och var där typ hela kvällen.
vid 3 kom Jonas pappa och skjutsade hem mig.




i lördags så sov jag rätt länge och sen klev jag upp och gjorde mat.
sen såg jag 2 filmer och så.
senare på kvällen gjorde jag mig klar och sen tog jag bussen ner på stan och mötte Siri och Jonas.
vi tog bussen tillsammans till Berghem där vi tog det lugnt hos Natta.
vid 12 skjutsade victor hem oss och sen gick jag och la mig!


igår, söndags, var jag bara hemma. sov bort nästan hela dagen, gjorde mat och sen tog jag det bara lugnt!
behövdes inför skolan :)

såja, nuska jag börja göra mig klar och sova.
schooooool tomorrow.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker att det låter som en härlig helg iaf :D det är rätt kul ibland när det inte blir som planerat:)

2009-08-24 @ 23:45:02
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej veckans blogg tävlingen blev lite försenad, men iaf så har du kommit med i tävlingen! Gå gärna in och rösta. Lycka till!

2009-08-25 @ 18:26:20
URL: http://lisagottegris.blogg.se/
Postat av: daniela

härligt :D

2009-08-25 @ 20:30:59
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: daniela

yeesh :D

2009-08-25 @ 20:36:02
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0