whatever you like

hallooo! :)
kom hem från julia nyss och tänkte väl snart gå och sova.. men nu är det så att jag har blivit pigg..
hur kan det komma sig när jag var helt nere för några timmar sen?!?
kanske koffeinet från kaffet ! pappa varnade mig för att dricka kaffe för att jag kanske skulle bli pigg och ha ännu en sömnlös natt.. men det tror jag inte jag kommer! för snart kommer jag bli trött och däcka i sängen! haha

ialafall så drog jag till födelsedagsbarnet och fikade.
var mysigt och väldigt gott fast jag var så mätt efter all mat från skolan! :)
vi satte oss och såg " Fucking Åmål" . var sjukt längesen jag såg den !


hahahh, hallå allihopen!
är det bara jag som tycker "Johan" är söt?!
jag har alltid tyckt det, sen jag var liten !
han är väl inte så speciell eller ngt, men ah! vet inte vad de e ;o

jaja, nog snackat om det!
ska bli så skönt med sovmorgon imorn! får sova till 9 ungefär för ska upp och duscha osv!
så ska väl aldelles strax lägga mig så jag har en chans till sömn!

näe, nu ska jag börja göra mig klar!
pusss;*


Kommentarer
Postat av: linnéa

haha, joasså :) <3

2009-04-22 @ 08:49:50
URL: http://lpersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0