rise up

helluuu!
ligger just nu i sängen med en skål chips och ett glas cola brevid mej. haha och det är typ middag när som helst..
ialafall så har jag just färgat håret! :)
har tyvärr ingen kamera men jag kan lägga in en bild från förra gången jag färgade samma färg! :)

så man kan säga att sådär ser jag ut i håret nuu!

det känns inge kul att titta ut.. det snöar som bara den och det är fan APRIL?! jävla aprilväder..

ikväll är jag taggad på att partajja! men vars och med vilka vet jag inte riktigt än!
håller på att kolla runt nu ialafall :)

näe. nu ska jag äta! puss;*

Kommentarer
Postat av: linnéa

men du är ju sötast! <3

fin du är!

2009-04-17 @ 21:28:01
URL: http://lpersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0