blind to you

hallååå!
nu sitter jag här och ska snart gå och göra mig klar o sova så jag orkar kliva upp imorgon i vettig tid ;o
kvällen spenderades med siri och veronica.
jag och veronica tog bussen till berghem där vi gick in på ica och köpte lite smått o gott och gick sedan till siri.
vi var sugna på att hitta på något men ingenitng hände så vi slog på teven och tittade på "skicka vidare"

har sett filmen kanske (3) gånger tidigare?!
den är så sjukt braaa. kunde fakitkst hålla bort tårarna den här gången!
ialafall så vid halv 12 fick jag och veronica skjuts hem och nu sitter jag som sagt vid datorn och ska snart sova. hehe


låten är så sjuuukt bra!!!!

skriver imorgooon! puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0