28 april

halloo! :)
hel dag kök idag! fett dryyygt!
men gott vare! (=
till förrätt åt jag ceasarsallad, gaalet gott!
till varmrätt valde jag rödspätta med potatis och sås.
efterrätt valde jag chokladkaka med grädde,
haha, det var fett gott ialafall! :)




KONDOMFINGRET!!

Lite bilder från köket idag!
ärligt talat, känns väldigt surt att jag inte har någon kamera så bilderna nu framöver blir troligen med mobilkamera..

efter skolan ville jag bara hem och sova men jag drog ner på stan ett tag med Julia.
Träffade Therese och Sofia + Linnea ett tag! :)
drog sedan hem och såg någon film, men somnade efter ett tag och sov i nästan 30 minuter.
blev väckt av pappa och nu sitter jag och väntar på att siri ska komma!
ska planera vaaaalbooorg ;D

imorgon blir det skola och sen ska jag träffa Linnea. Ska köpa strumbyxor, foundation och sen ska jag byta 2 av mina skor..
sen ska vi väl åka hem till mig och bara ta det luuugnt! :)


är FETT taggad på valborg ialafall kan jag looova!
det sägs att det ska bli bra väder då också, eller ah, 5 grader på dagen och ungefär 1 grad på kvällen med växlande sol.
bättre det än att det ska vara minusgrader eller regna ;o

näe, nu ska jag se Joey!
pussssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket :) din var också fin, gillade blommorna du har på bloggen. Ha en bra dag, kram :)

2009-04-29 @ 17:37:29
Postat av: Emma

Tack så jätte mycket :) din var också fin, gillade blommorna du har på bloggen. Ha en bra dag, kram :)

2009-04-29 @ 17:37:51
URL: http://emmaquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0