24 april

halloo :)
åh gud va skönt det är med helg! det behövdes verkligen.
är feeettt less på skolan!
hade nationella i engelska idag!
hoppas verkligen att det gick bra..
efter provet hade vi 3 ½ timmes hål, kändes ju bara drygt att sitta kvar på skolan så vi drog hem till siri:)
väl där så var vi sugna på att baka.. först och främst hittade vi inget som var gott..
sen bestämde vi oss för att baka chokladbollar för det är lätt ! hah
men aah. sen var det massa äckliga saker så vi bestämde oss för att kasta smeten.
sen skulle vi göra chokladpudding men den hade gått ut för 2 år sen!
så tyvärr blev det ingen bakning...
ialafall så drog vi tillbaka till skolan och åt lunch och sen började engelskan.
hade idrott sista lektionen och gick sedan ner på stan och träffade Linnea!
sjukt mysigt att träffa dig sötnos!
måste göras om :)

drog och käkade på mias och sen kom Toviiiis!:)
följde Linnea till bussen och sen drog jag och Tove in till stan.
Mötte upp Siri och drog sedan till Max och chillade.
Träffade Andreas en snabbis och sen åkte jag och Siri hem till mig.
vi chillade här ett tag och drog sedan till Grubbeskolan och träffade massa folk.
men helvette så kallt det är ute. jag och siri drog tillbaka till mig och hon tog bussen för ett tag sen hem!:)
är så sjukt trött så blir nog en tidig kväll för mig!


har sjukt tråkigt så tänkte kasta in lite gamla bilder igen på bloggen :)


^ maddeh 17!
tack för en bra födelsedag! :)
hade verkligen jätte kul:)
middag och förfest hos mig. kvällen slutade hos cobra! :)



^ halloween-08
många minnen med er och mer kommer det bli!
jag och siri drog till vännäs och festade. sjukt nicekväll<3



^så sjukt mysig kväll!
första gången malin var i umeå .
sjukt många minnen med dig och mer ska det bli <3



^ fest i kasamark!
hade jätte kul med er sötnosar;*



^ Nyår-08
sjukt nice kväll! middag på teg med siri, förfest hos mig och sen drog vi på en fest.
på 12slaget var vi nere på stan och sen satt jag och siri i en källare resten av kvällen! hah



^ stockholm-08
elinelinelin, jag saknar dig!
drog till sthlm på "reunion party" . fast det sög så vi drog på någon fest på gullmarsplan elr vars det var!
så sjukt mysigt att vara med dig elin!



^ vännäs med älsklingstove!
sjukt mysig kväll.

  <party på umedalen     <party på ersboda

^ förfest hos issa och sen drog vi till victor. 
åkte iväg till någon fest på umedalen och sen blev det tillbaka till victor igen! :)


^ kulturnatta-08!
jag älskar dig siri!


lägger in sista bilden nu!
orkar inge meeer . ahah
ialafall så saknar jag er SES117 så grymt mycket!
Malta-08. något jag aldrig kommer glömma<3

Nä, nu ska jag ta och sova!
godnatt på er ;*






Kommentarer
Postat av: linnéa

sv; ja vi måste verkligen ses igen :) <3

2009-04-25 @ 10:16:40
URL: http://lpersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0