23 april

Helluu! :)
igår hade vi sovmorgon till 11 så jag ställde klockan på 9, duschade och gjorde mig klar.
slutade halv 4 egentligen, men drog tidigare på stan med Julia och Siri.
Vi kollade runt på kläder men hade sån ångest när jag inte hade några pengar så jag ville bara hem..
jag drog hem och åt osv,  sen drog jag och fyllde på mobilen och sen gick jag till julia.
vi såg "Lejonkungen"

hahah, ärligt.. den är typ hemsk för att vara en barnfilm;o
jag började lipa när pappan dog.. gaalet! haha


tog en liten sovmorgon imorse eftersom vi hade idrottsprov och jag hade inte ens kollat på det.
ska göra det på omprovstiden istället!
drog till skolan men fick då veta att jag inte hade någon bild och att nästa lektion började om 2 timmar.
så jag hade kommit till skolan LIIITE för tidigt..
men det var mysigt ändå, vi satte oss i solen och pratade osv :)
hade 2 lektioner idag, kändes lite ovärt fakitkst!

nu sitter jag och väntar på att dansen ska börja. ska ta bussen om en timme! :)
vecka 20 har vi dansuppvisning på Idun! hoppas ni dyker upp!;D

Imorgon är det Nationella.. "taggat"
engelska skrivning.. får hoppas att det går bra iallafall.

Men nu ska jag börja byta om!
pusss


Kommentarer
Postat av: linnéa

tack sötnos, jag får hoppas de<3

2009-04-23 @ 17:59:22
URL: http://lpersssonn.blogg.se/
Postat av: linnéa

duja:) <3

2009-04-26 @ 16:51:20
URL: http://lpersssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

men duuuuu, hur sminkar du dig egentligen?!

fyyyfan hahahahahhaa

2009-05-18 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0