21 april

slitenslitenslitensliten!
åh helvette vilken huvudvärk jag har!

helt OMÖJLIGT att sova inatt!
gick och la mig kring 11 och kunde inte sova..
kollade på klockan och klockan var 12.  la mig i sängen igen och försökte somna.
jag kollade på klockan igen och då var den halv 2!! jag fick panik !
tittade på klockan ännu en gång och såg att den var 4. 3 timmar kvar tills jag skulle kliva upp och dra mig till skolan!
jag kollade ännu en gång på klockan.. då var den halv 6!
jag fick panik och tänkte att jag skulle inte orka skoldagen! Klockan 7 ringde klockan, men jag stängde av den på en gång för jag ville ta en liten sovmorgon. men nääe, inte kunde jag sova då heller!
jag ställde klockan på halv 9 så jag låg verkligen och försökte sova! men icket..
vid halv 9 klev jag upp och gjorde mig klar och sen åkte jag till skolan.
feetttt sliten men jag gjorde så gott jag kunde!
nu börjar jag känna av sömnlösheten! jag har världens huvuvärk och ingen kraft i kroppen!
men ska ta mig till julia lite senare och gratta henne och sen ska jag gå och lägga mig TIDIGT!
vi hade kök hela dagen idag! på ett sätt var det bra och på ett sätt dåligt..
eftersom när man jobbar i köket är det väldigt stressigt och man får ingen lugn stund typ! och eftersom jag var så trött så var det ganska så jobbigt.. men om vi säger att jag hade haft en vanlig skoldag hade det också varit jobbigt.. för då hade vi suttit och lyssnat på en lärare och då hade jag säkert somnat på lektionen istället! haha SMART JAG E! ;)hähä

ialafall så lagade vi massa god mat idag!
till förätt fick vi välja mellan löksoppa och skagentoast! och jag valde skagentoast.
till varmrätten fick vi välja mellan entrecoté, rödvinssås och potatisgratäng eller fläskkarré, skysås och potatisgratäng. där valde jag entrecotén :)
till efterrätt fick vi välja mellan
pannkaka med chokladglass och chokladsås eller chokladmousse med grädde.
där valde jag pannkakan!


och jag kan lova att det var väääääldigt gott och jag var väldigt mätt efter det! haha ;p



näe, nu pallar jag inte skriva nå mer! puss;*

Kommentarer
Postat av: linnéa

hehe, jadå :)

snygg bild btw :) <3

2009-04-21 @ 21:03:02
URL: http://lpersssonn.blogg.se/
Postat av: emma

du är så sjuukt snygg madde ! :)

2009-04-21 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0